Visiitkaartide tellimine – Kuidas leida sobivad materjalid ja mille järgi trükikoda valida?
Visiitkaardid on ettevõtete ja professionaalide jaoks üks olulisemaid turundusvahendeid. Kuigi digitaalsel ajastul on paljud kontaktid elektroonilised, on füüsilised visiitkaardid endiselt asendamatud, pakkudes käegakatsutavat ja isiklikku viisi enda või oma ettevõtte tutvustamiseks. Õnnestunud visiitkaart jätab püsiva mulje, samas inetu või kehva kvaliteediga visiitkaart võib hoopis kahjustada teie mainet. Siin blogis räägime, kuidas teha edukas visiitkaardi tellimus.
Esimene samm: Sobiva partneri leidmine
Kas neil on piisav ja pikaajaline kogemus visiitkaartide tootmisel? Suure portfoolioga trükikoda, kellel on pikk kogemus, on tõenäoliselt usaldusväärsem ja pädevam kui eile algust teinud ettevõtmine. Kindlasti tasub lugeda arvustustusi ja soovitusi. See annab hea ülevaate trükikoja teenuste kvaliteedist ja kliendi rahulolust. Lisaks tasub üle vaadata ka kõik visiitkaardid, mida oled ise saanud ning enda jaoks valmis mõelda, millist visiitkaardi sa kindlasti ei soovi.
Iga trükikoda on spetsialiseerunud eri trükiviisile. Uurige, millised on nende võimalused ja kui paindlikud nad erilahenduste pakkumisel on. Enamus trükikojad on spetsialiseerunud digitrükile, mis on kõige soodsam trükiviis, mistõttu on neid ka kõige rohkem. Järgmine kaalukaussi kuuluvad lihtsamate eriefektide pakkujad ja erilõikused. Meie oleme spetsialiseerunud luksustrükile ning saame teha 95% kõikidest võimalikest efektidest, mis üldse olemas on. Saame teile pakkuda foolimutrükki, siiditrükki, kohtlakki jne. Kokku on meil 46 erinevat trükiefekti.
NB! Kui vajate abi kujunduse, siis tasub uurida, kas neil on disainer majas olemas. Kui teil on endal kujundus tehtud, siis iga trükiviisi puhuks on kindlad faili nõuded, mida on kõik trükikojad valmis jaga. Meil on kujundajad majas olemas.
Teine samm: Sobiva materjali valimine
Materjal määrab nii hinna kui luksusastme. Meie saame trükkida kõiksugustele materjalidele sealhulgas läikiv, matt, tekstuurne ja erilise viimistlusega nn eripaberid, lisaks ka plastikud. Samuti on paberi kaal ja paksus olulised tegurid, mõjutades kvaliteeti ja kaardi vastupidavust. Suurema grammkaaluga paberid annavad kaardile luksusliku ja kvaliteetse tunde. Kõige levinum grammkaalu vahemik on 300-450gr, aga on võimalik teha ka 1000gr kaaluga. Lisaks saab erinevaid pabereid omavahel kokku kleepida.
Lisaks on olemas ka keskkonnasõbralikud materjalid nagu näiteks puidust spoon ja taaskasutatud paber. Nende materjalide kasutamine võib olla üks viis, kuidas teie ettevõte saab näidata oma pühendumust jätkusuutlikkusele ja vastutustundlikule äripraktikale. Lisaks võib see olla teie klientidele ja partneritele oluline väärtus.
Kolmas samm: Eriefektide valimine
Erilahendusega muudad on visiitkaardid tõeliselt silmapaistvaks. Reljeefne 3D lakk ja surutrükk on üks paljudest viisidest, kuidas lisada oma kaardile kolmemõõtmeline efekt. Efektide abiga saad tõsta teatud elemendid kaardipinnast kõrgemale ning ka sisse presside. Lisaks on laialt levinud tavapaberi lamineerimine, mis muudab soodsa paberi eksklusiivseks andes sellele pehme puudutuse. Laminaadi peale on võimalik lisada ka kõiksugu I-foile, lakke jne.
Värvilahendustel on samuti oluline roll visiitkaardi kujunduses, eriti kui kasutusel on kuldne, hõbe või pronks värv. Kui need samused värvid trükkida digitrükis, siis need jäävad tuhmunud ning on väga kaugel sellest, mis arvutis kujundusfailis on. Lisaks tasub meeles pidada, et digimasinad ei võimalda tumedatele ega plastik materjalidele trükkimist.
Lõppkokkuvõtteks on visiitkaardid peegeldus teie ettevõttest ja professionaalsusest. Kõik detailid alates partneri valimisest kuni disaini ja viimistlusena peavad olema hoolikalt läbi mõeldud ja kooskõlas teie brändi väärtuste ja sõnumiga. Ainult nii saate eristuda konkurentidest ning kaartide jagamisest on päriselt kasu.